Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis

Als alle producten uit je bestelling op voorraad zijn en je bestelt voor 22:00 uur, dan heb je de bestelling de volgende dag al in huis!
Als een product niet op voorraad is dan staat de actuele levertijd bij het product vermeld.

Voor België geldt: op werkdagen voor 20:30 uur besteld, morgen in huis.

Indien je bestelling uit meerdere producten bestaat, dan geldt de levertijd van het langst leverende product. Deze levertijd wordt duidelijk aan je gecommuniceerd tijdens het bestellen in de winkelwagen, overzichtspagina en in de bestelbevestiging.

Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

Gratis verzending vanaf 30 euro

Indien je bestelling boven de 30 euro is, dan rekenen wij geen verzendkosten.
Anders zijn de verzendkosten zoals hieronder.

  Land Verzendkosten Gratis bij >
Nederland € 3,95 € 30,00
België € 4,95 € 30,00


Nederland

Wij versturen je pakketje met PostNL. Op het moment dat wij het pakket verzenden krijg je van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de zending. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende dag bezorgd (niet op zondag). PostNL doet 2 afleverpogingen. Ben je de tweede afleverpoging niet thuis, dan kun je het pakket binnen 2 weken afhalen bij een postkantoor bij je in de buurt.

België

Wij versturen je pakketje met BPost. Op het moment dat wij het pakket verzenden krijg je van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de zending. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende werkdag bezorgd (niet op zaterdag en zondag). Indien je niet thuis bent, kan je telefonisch een tweede aanbieding aanvragen of je pakket binnen 14 dagen afhalen in het naburige postkantoor of PostPunt.

Je kunt je pakket laten bezorgen op een afhaallocatie. Hiermee bepaal je zelf wanneer je het pakket in ontvangst neemt en er zit altijd een afhaallocatie bij je in de buurt. Het is helaas niet mogelijk bestellingen af te halen in ons magazijn.

PostNL PakjeGemak

Wil je graag zelf bepalen wanneer je je pakket in ontvangst neemt? Kies dan voor de bezorging op een PostNL PakjeGemak-locatie (postkantoor, supermarkt) bij je in de buurt:

  1. Je kiest als afleveradres: afhalen bij een PostNL afhaallocatie.
  2. Je kiest de afhaallocatie bij je in de buurt met de locatiekiezer.
  3. Wij verzenden het pakket naar de PakjeGemak-locatie.
  4. Nadat het pakket is verstuurd, kun je het pakket de volgende dag al na 16.00 uur ophalen.
  5. Via de track & trace code kun je exact volgen wanneer het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie.
  6. Je haalt het pakket vervolgens af op een dag en tijdstip dat het jou uitkomt.
  7. Vergeet niet om je legitimatie mee te nemen bij het afhalen!

Het pakket blijft na bezorging 2 weken beschikbaar op de afhaallocatie, daarna komt het pakket naar ons retour.

BPost Pick-up & Go

In België kun je je pakket laten bezorgen op een postkantoor of PostPunt van Bpost. Haal het pakket vervolgens daar af wanneer het jou uitkomt:

  1. Je kiest als afleveradres: afhalen bij een BPost Pick-up & Go afhaallocatie.
  2. Je kiest de afhaallocatie bij je in de buurt met de locatiekiezer.
  3. Wij verzenden het pakket naar het afhaalpunt bij je in de buurt.
  4. Via de track & trace kun je volgen wanneer het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie.
  5. Je haalt het pakket vervolgens af op een dag en tijdstip dat het jou uitkomt.
  6. Vergeet niet om je legitimatie mee te nemen bij het afhalen!

Het pakket blijft na bezorging 15 dagen beschikbaar op de afhaallocatie, daarna komt het pakket naar ons retour.

  1. Plaats het door jou gewenste product(en) in de winkelwagen door op de knop 'BESTELLEN' bij het product te klikken.
  2. In de winkelwagen kun je zien welke product(en) je in de winkelwagen hebt geplaatst.
  3. Klik op de groene knop 'BESTELLEN' om naar de kassa te gaan.
  4. Vul vervolgens je gegevens in en klik op de knop 'VOLGENDE'.
  5. Selecteer een betaalmethode en kies eventueel een cadeauverpakking. Klik weer op de knop 'VOLGENDE'.
  6. Controleer je gegevens en bestelling en klik op de knop 'BESTELLING AFREKENEN' om de bestelling af te gaan rekenen. Je wordt daarna doorgestuurd naar de door jou geselecteerde betaalmethode waar je de bestelling kunt betalen.

iDeal

Je kunt bij ons met iDeal betalen. Sneller en veiliger kan het niet! Indien je op werkdagen voor 22:00 uur bestelt, dan verzenden wij je bestelling dezelfde dag nog (mits op voorraad).

Bankoverschrijving

Je schrijft het bedrag voor de aankoop zelf over op onze bankrekening. De verwerking van de betaling duurt doorgaans 1 tot 3 werkdagen. Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling.

In bovenstaande gevallen betaal je aan onze payment service provider Docdata Payments. Uiteraard worden alle gegevens, zoals je NAW- en betaalgegevens, via een beveiligde en versleutelde verbinding verzonden.

Credit Card

Je kunt bij ons met creditcard betalen. Wij accepteren MasterCard en Visa. Voor deze betaalmethode worden kosten (3,4% van de orderwaarde) in rekening gebracht. Je kunt met creditcard betalen tot een bedrag van €500.

PayPal

Je kunt bij ons ook met PayPal betalen. Betalingen worden dan via de PayPal website afgehandeld. Voor deze betaalmethode worden kosten (3,4% van de orderwaarde) in rekening gebracht. Je kunt met PayPal betalen tot een bedrag van €500.

Afterpay

AfterPay voert het volledige achteraf-betaalproces uit. Dit betekent dat je per e-mail een digitale acceptgiro van AfterPay ontvangt om jouw bestelling te betalen. Je kunt via Afterpay betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €150.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacy statement. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor deze betaalmethode worden 0,65 euro + 2,5% (exclusief BTW) van de orderwaarde aan kosten in rekening gebracht.

Cadeaubon

Superwinkel heeft een eigen cadeaubon, die kun je hier bestellen. Ook accepteren wij de VVV Giftcard. Je kunt maximaal 1 code per bestelling ingeven.

Zijn de producten origineel?
Wij garanderen dat alle producten in onze winkel origineel zijn en afkomstig zijn van de merken zelf. Wij zijn trots op onze reputatie en de kwaliteitsproducten die wij leveren tegen een uitstekende prijs.
Waarom zijn de producten zo goedkoop?
Door het inkoopvolume en de lage operationele kosten als webwinkel, zijn wij in staat de producten aan te bieden tegen uiterst scherpe prijzen. Vanuit 1 vestiging versturen wij producten aan onze klanten in heel Nederland en België, terwijl een reguliere parfumerieketen in meerdere steden dure winkelpanden en winkelpersoneel aan moet houden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Meer informatie over levertijd: klik hier
Ik wil een product toevoegen/bestelling wijzigen?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: klik hier
Waar is mijn pakket?
Log in op mijn account, ga naar "Bestellingen" en klik bij je bestelling op de link 'Volg je bestelling'. Mocht de volginformatie onduidelijk zijn, neem dan contact op met onze klantenservice klik hier
Hoe kan ik een product retourneren?
Meer informatie over retourneren of zichttermijn: klik hier
Kan ik ook bij jullie afhalen?
Meer informatie over afhalen: klik hier

Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze herroepingstermijn van 14 dagen gaat in na ontvangst van je bestelling. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet. Is het product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Lees hier wat je kunt doen.

Gebruik maken van je herroepingsrecht/retourneren

Indien je een artikel wilt retourneren kun je gebruik maken van het modelformulier voor herroeping dat we meegestuurd hebben met de bestelbevestiging. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. De eenvoudigste en snelste manier is echter om gebruik te maken van de retouraanvraag in mijn account:

  1. Log in op mijn account. Klik in het menu op de knop 'Bestellingen' en klik op de link 'Start retouraanvraag' bij de bestelling die je wilt retourneren.
  2. Selecteer het artikel dat je wilt retourneren, selecteer je reden van retour en klik op de knop 'Volgende'. Je ontvangt vervolgens een e-mail met een retourdocument en retourinstructie.
  3. Open het retourdocument en print het uit. Als je geen printer hebt, neem dan het ordernummer en het retouradres handmatig over.
  4. Gebruik de Superwinkel doos of een blanco doos om het product zorgvuldig in te pakken.
  5. Leg het artikel en het retourformulier (1) in de doos en plak het retouretiket (2) op de doos.
  6. Verzend je retourzending (bijv. met PostNL vanaf € 6,95) en bewaar je verzendbewijs. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Indien je hebt aangegeven gebruik te willen maken van je herroepingsrecht en een artikel aan ons wilt retourneren, dan heb je vanaf dat moment 14 dagen de tijd om het artikel aan ons te retourneren.

Uitgesloten van herroepingsrecht/retourneren

Je kunt parfum-, cosmetica- en haarproducten die zijn gebruikt, of waarvan de verpakking is aangebroken, niet retourneren. Cosmetica- en haarproducten die niet zijn geseald, kunnen vanwege de aard van het product niet worden geretourneerd.

Gevolgen van het gebruik maken van je herroepingsrecht/retourneren

In het geval dat je alle artikelen uit je bestelling retourneert, zullen wij het complete orderbedrag, inclusief de betaalde verzendkosten voor het heenzenden, aan je terugbetalen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Als je een deel van je bestelling retourneert, zullen wij alleen het bedrag van de artikelen die je aan ons retourneert aan je terugbetalen. Na ontvangst en beoordeling van de retourzending zullen wij het terug te betalen bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je de herroeping bij ons kenbaar hebt gemaakt, terugbetalen. We zullen dit bedrag aan je terugbetalen via de betaalmethode waarmee je ook bij ons hebt betaald.

Heeft het product zichtbare gebruikssporen, is het niet zorgvuldig verpakt, is de verpakking beschadigd of ontbreekt (een deel van) de verpakking waardoor we het product niet meer opnieuw kunnen verkopen, dan heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is maximaal 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Product defect geleverd

Is het door jou bestelde product defect, beschadigd, bedorven of incompleet geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice en voeg, indien mogelijk, per e-mail een foto van het ontvangen product toe. Een defect ontvangen product mag vervolgens aan ons worden geretourneerd. Wanneer het product in originele staat met verpakking bij ons binnenkomt, ruilen we het product binnen 14 dagen na aankoop voor je om.

Garantievoorwaarden

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vind je dit terug in de documentatie bij het product.

Garantie geldt bij horloges uitsluitend op het uurwerk, dus niet op: glasschade, kroon- en drukknoppen, steentjes, kastschade, horlogeband, batterij en de waterdichtheid. Garantie vervalt ook wanneer er sprake is van waterschade, zelf openen van een horloge, een ongeval of bij onjuist gebruik van het horloge. De waterdichtheid van horloges kan niet worden gegarandeerd.

Neem in het geval van een garantie/defect contact op met onze klantenservice.

Oude elektrische apparaten kunnen altijd worden ingeleverd. De dichtstbijzijnde inleverpunten voor oude elektrische apparaten en energiezuinige lampen kun je gemakkelijk vinden via de WecycleZoeker.

Vind een inleverpunt bij je in de buurt: klik hier.

Bij aanschaf van een nieuw elektrisch apparaat kun je het oude apparaat ook aan ons retourneren. Voor deze service worden geen kosten in rekening gebracht. Bij je bestelling vragen we je of je gebruik wilt maken van deze service.

Voordat je je oude apparaat aan ons retourneert, dien je wel een het één en ander in acht te nemen. Zorg ervoor dat:

  • het artikel in een stevige verpakking met passende afmetingen zit of anders in een afgesloten zak die niet kan scheuren;
  • het apparaat leeg en schoon is (vrijgemaakt van vloeistoffen en vetten);
  • eventuele losse onderdelen goed zijn vastgezet en dat het geheel goed verpakt is, zodat ze tijdens het transport geen schade kunnen toebrengen aan andere artikelen;
  • hhet pakket niet groter is dan 175 × 78 × 58 cm en niet zwaarder is dan 30 kilo;

De inname van het oude apparaat is definitief. De opgehaalde apparaten worden op een milieuvriendelijke manier en volgens wettelijke regels verwerkt.

Mocht je vragen, opmerkingen of klachten hebben over onze dienstverlening en/of producten dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer: 040-2883548 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of middels een e-mail naar klantenservice@superwinkel.nl. We zullen je e-mail doorgaans binnen 1 werkdag, doch uiterlijk binnen 14 dagen, inhoudelijk beantwoorden. Onze medewerkers helpen je graag verder om tot een passende oplossing te komen.

Je kunt je klacht ook schriftelijk indienen. Stuur daarbij je klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, ordernummer en, indien van toepassing, je rekeninggegevens naar:

Superwinkel B.V.
Luchthavenweg 81-0.39
5657 EA Eindhoven

Zodra wij je brief ontvangen hebben, zullen wij je hierover berichten. Onze definitieve reactie op je klacht ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van ontvangst.

Is je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je de klacht na 4 weken in behandeling laten nemen door de geschillencommissie (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Zie hiervoor artikel 17 van onze algemene voorwaarden.

Dit is een website van Superwinkel B.V.

Ons bedrijfsadres is Luchthavenweg 81-0.39 5657EA Eindhoven
Ons postadres is Luchthavenweg 81-0.39 5657EA Eindhoven
Ons inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 58421815
Ons B.T.W.-nummer is NL8530.33.298.B01

Graag informeren wij je hier over hoe wij omgaan met je persoonlijke gegevens. Dit kunnen gegevens zijn die wij van je ontvangen, maar ook door ons verzamelde gegevens. Mocht je naar aanleiding van het onderstaande nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Veilige communicatie

Alle gegevens die je met ons communiceert worden verstuurd over een beveiligde verbinding met onze website. Deze beveiligde SSL verbinding maakt gebruikt van moderne cryptografie, zodat andere mensen niet bij deze gegevens kunnen komen.

Personalisatie

We gebruiken je gegevens om je winkelervaring persoonlijker te maken. Zo kunnen we, op basis van jouw interesses, het winkelaanbod beter afstemmen op jouw wensen en je aanbiedingen doen die voor jou interessant zijn. We gebruiken daarvoor bijvoorbeeld informatie van eerdere bestellingen, cookies en je IP-adres.

Wat doen we nog meer met je gegegevens?

We gebruiken je gegevens voor verschillende doeleinden. Hieronder vind je een overzicht van de doelen en wat we daarbij met je gegevens doen:

Bestellen

Om je bestelling te kunnen verzenden hebben we uiteraard je naam en adresgegevens nodig. Je betaalgegevens worden in een beveiligde betaalomgeving gebruikt om de bestelling te betalen. We gebruiken je bankrekeningnummer alleen als je geld van ons terugkrijgt. Het e-mailadres gebruiken we voor alle communicatie betreffende je bestelling en het telefoonnummer om eventueel snel contact met je op te kunnen nemen over je bestelling. We geven de gegevens aangaande de bestelling ook aan anderen als dat nodig is voor de bestelling, bijvoorbeeld aan de bezorgdiensten of aan ons distributiecentrum.

Klantenservice

Indien je contact opneemt met onze klantservice slaan we notities op bij je bestelling. Hierdoor kunnen we je snel verder helpen, mocht je nog een keer contact opnemen.

Mijn account

In mijn account slaan we je factuur- en afleveradres, e-mailadres, telefoonnummer, inloggegevens en verdere opgegeven informatie en interesses op. Hierdoor hoef je niet iedere keer bij het bestellen deze gegevens opnieuw in te voeren. Ook bewaren we de gegevens van je eerdere bestellingen om je sneller te kunnen helpen.

Nieuwsbrieven

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief. Zo blijf je op de hoogte van de laatste aanbiedingen, kortingsacties en nieuws. Een nieuwsbrief kan ook persoonlijk zijn. Hierbij doen we op basis van eerdere bestellingen en je bezoek aan onze website aanbiedingen die voor jou interessant kunnen zijn. Ontvang je liever geen nieuwsbrief meer? Klik dan op de link 'Uitschrijven' onderaan de nieuwsbrief of schrijf je uit op de volgende pagina uitschrijven nieuwsbrief.

Reviews

Met een review help je andere klanten in het maken van hun keuze. We slaan op welke reviews je schrijft en we geven je naam weer bij de review.

Verbeteren

Om onze webwinkel en service verder te verbeteren, benaderen we je soms voor een vrijblijvend klant- of marktonderzoek. Het is mogelijk dat een derde dit onderzoek uitvoert. Deze hanteert dan dezelfde privacyregels als dat wij doen.

Acties/prijsvragen

Als we een actie of prijsvraag organiseren dan hebben we daarvoor je naam, adres en e-mailadres nodig. Hiermee kunnen we de prijswinnaar(s) bekendmaken en de actie uitvoeren.

Achteraf betalen

Indien je kiest voor achteraf betalen via Afterpay dan voert Afterpay ter goedkeuring van je verzoek een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacy statement.

Fraudepreventie

Indien wij het vermoeden hebben dat er gefraudeerd wordt, dan gebruiken we de klantgegevens om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Als het moet, dan dragen we deze gegevens ook over aan overheidsinstanties.

Wat doen we niet met je gegegevens?

We geven je persoonlijke gegevens niet door aan derden voor commerciële doeleinden. Ook gebruiken we je gegevens nooit om aan jou andere prijzen te tonen dan aan andere klanten.

Je gegegevens aanpassen of verwijderen

Wil je je persoonlijke gegevens inkijken, wijzigen of verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice of wijzig je gegevens zelf inmijn account.

Cookies

Een cookie is een klein (tijdelijk) tekstbestand op je pc waarin informatie verzameld wordt die nodig is voor het juist functioneren van de website. Cookies van Superwinkel zijn veilig voor je pc, telefoon of tablet. We gebruiken cookies voor:

  • het bewaren van artikelen in je winkelwagentje;
  • het inloggen en ophalen van je gegevens zodat je deze niet iedere keer opnieuw hoeft in te voeren;
  • het testen van verbeteringen aan de website;
  • de acceptiemelding van cookies op onze website;
  • het geven van inzicht hoe je onze site gebruikt (Google Analytics);
  • het mogelijk maken van persoonlijk advies van eerdere gekochte en/of bekeken artikelen;
  • het opslaan van via welke partnersite je onze website bezoekt;
  • het bekijken van video's;
  • als je producten wilt delen of liken via social media zoals Facebook, Twitter en Google.

De meeste cookies van Superwinkel verdwijnen zodra je de browser sluit. Sommige cookies blijven enkele dagen tot enkele jaren staan. Je kunt cookies op ieder gewenst moment zelf verwijderen via de browser. Ook is het mogelijk cookies volledig uit te schakelen via je browser. Zonder cookies werkt de website van Superwinkel echter niet optimaal.

Als je vindt dat onze website niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, neem dan contact op met:

Superwinkel B.V.
Luchthavenweg 81-0.39
5657 EA Eindhoven
E-mail: klantenservice@superwinkel.nl
Tel: 040-2883548

Bellen

Heb je een vraag over je bestelling of over onze producten? Wij staan je graag telefonisch te woord. Je kunt op maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur bellen naar telefoonnummer 040-2883548.

Postadres

Superwinkel B.V.
Luchthavenweg 81-0.39
5657 EA Eindhoven

KvK: 58421815
BTW: NL8530.33.298.B01

E-Mail

klantenservice@superwinkel.nl