Klantenservice

Levertijd

  • Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, morgen in huis, mits op voorraad. En een levertijd 1 tot 10 werkdagen indien het artikel niet voorradig is. Bij elk product staat de levertijd exacte vermeld. Voor België geldt: op werkdagen voor 20:30 uur besteld, morgen in huis, mits op voorraad.

    Indien uw bestelling uit meerdere producten bestaat, dan geldt de levertijd van het langst leverende product. Deze levertijd wordt duidelijk aan u gecommuniceerd tijdens het bestellen.

terug naar boven

Prijzen

  • Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

terug naar boven

Verzendkosten

  •   Land Verzendkosten Gratis bij >
    Nederland € 3,95 € 50,00
    België € 4,95 € 50,00

    Indien u voor 13:00 uur bestelt, dan is het in Nederland ook mogelijk uw pakket dezelfde dag nog geleverd te krijgen. De extra kosten hiervoor bedragen € 2,99.

terug naar boven

Bezorging

  • Nederland
    Uw pakket wordt verzonden met PostNL. Op het moment dat wij het pakket verzenden krijgt u van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de zending. In de meeste gevallen wordt het pakket dan de volgende dag bezorgd. (niet op zondag). PostNL doet 2 afleverpogingen, bent u de tweede afleverpoging niet thuis, dan kunt u het pakket binnen 3 weken afhalen bij een Postkantoor bij u in de buurt.

    Vandaag al in huis
    Indien u voor 13:00 uur bestelt, dan is het in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden) ook mogelijk uw pakket dezelfde dag al geleverd te krijgen. Uw pakket wordt dan verzonden met Fadello. Op het moment dat wij het pakket verzenden krijgt u van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de zending. Uw pakket wordt dan tussen 18:00 uur en 22:30 uur dezelfde dag al bezorgd. Fadello doet 2 afleverpogingen, bent u tijdens een afleverpoging niet thuis, dan probeert de chauffeur het pakket bij de buren af te leveren. U ontvangt hiervan een kennisgeving in uw brievenbus.

  • België
    Uw pakket wordt aangetekend verzonden met BPost. Op het moment dat wij het pakket verzenden krijgt u van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de zending. In de meeste gevallen wordt het pakket dan de volgende werkdag bezorgd. (niet op zaterdag/zondag). Indien u niet thuis bent kunt telefonisch een tweede aanbieding vragen of uw pakket binnen 14 dagen gaan afhalen in het naburige postkantoor of PostPunt.

terug naar boven

Afhalen

  • U kunt uw pakket laten bezorgen op een afhaallocatie. Hiermee bepaalt u zelf wanneer u het pakket in ontvangst neemt en er zit altijd een afhaallocatie bij u in de buurt. Het is helaas niet mogelijk bestellingen af te halen bij ons magazijn.

  • PostNL PakjeGemak
    Wilt u graag zelf bepalen wanneer u uw pakket in ontvangst neemt? Kies dan voor de bezorging op een PostNL PakjeGemak-locatie (postkantoor, supermarkt) bij u in de buurt:
    1. U kiest als afleveradres: afhalen bij een PostNL afhaallocatie.
    2. U kiest de afhaallocatie bij u in de buurt in de locatiekiezer.
    3. Wij verzenden het pakket naar de PakjeGemak-locatie.
    4. Nadat het pakket is verstuurd, kunt u het pakket de volgende dag al na 16.00 uur ophalen.
    5. Via de track & trace kunt u exact volgen wanneer het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie.
    6. U haalt het pakket vervolgens af op een dag en tijdstip dat het u uitkomt.
    7. Vergeet bij het afhalen uw legitimatie niet!

    Het pakket blijft na bezorging twee weken beschikbaar op de afhaallocatie, daarna zal het pakket retour komen naar ons.

  • BPost Pick-up & Go
    In België kunt u uw pakket laten bezorgen op een postkantoor of PostPunt van Bpost en het pakket daar zelf afhalen wanneer het u uitkomt:
    1. U kiest als afleveradres: afhalen bij een BPost Pick-up & Go afhaallocatie.
    2. U kiest de afhaallocatie bij u in de buurt in de locatiekiezer.
    3. Wij verzenden het pakket naar het afhaalpunt bij u in de buurt.
    4. Via de track & trace kunt u volgen wanneer het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie.
    5. U haalt het pakket vervolgens af op een dag en tijdstip dat het u uitkomt.
    6. Vergeet bij het afhalen uw legitimatie niet!

    Het pakket blijft na bezorging 15 dagen beschikbaar op de afhaallocatie, daarna zal het pakket retour komen naar ons.

terug naar boven

Bestellen

  1. Plaatst het door u gewenste product(en) in de winkelwagen door op de knop "bestellen" bij het product te klikken.
  2. In de winkelwagen kunt u zien welke product(en) u in de winkelwagen heeft geplaatst.
  3. Klik op de groene knop "Bestellen" om naar de kassa te gaan.
  4. Vervolgens vult u uw gegevens in en klikt u op de knop "Volgende".
  5. Selecteer een betaalmethoden en kies eventueel een cadeauverpakking. Klik weer op de knop "Volgende".
  6. Controleer uw gegevens en bestelling en klik op de knop "Plaats bestelling" om de bestelling af te ronden. U wordt daarna naar de door u geselecteerde betaalmethode gestuurd waar u uw bestelling kunt betalen.

terug naar boven

Betalen

  • iDeal
    U kunt bij ons met iDeal betalen. Sneller en veiliger kan het niet! Indien u op werkdagen voor 22:00 uur besteld, dan verzenden wij dezelfde dag nog uw bestelling. (mits op voorraad)

  • Bankoverschrijving
    U schrijft het bedrag voor de aankoop zelf over op onze bankrekening. De verwerking van de betaling duurt doorgaans 1-3 werkdagen. Na ontvangst van uw betaling verzenden wij uw bestelling.

  • In bovenstaande gevallen betaalt u aan onze payment service provider Docdata Payments. Uiteraard worden alle gegevens zoals uw n.a.w. - en betaalgegevens via een beveiligde en versleutelde verbinding verzonden.

  • Credit Card
    U kunt bij ons met Credit Card betalen. Wij accepteren MasterCard en Visa. Voor deze betaalmethode worden kosten (3,4% van de orderwaarde) in rekening gebracht.

  • PayPal
    U kunt bij ons ook met PayPal betalen. Betalingen worden dan via de PayPal website afgehandeld. Voor deze betaalmethode worden kosten (3,4% van de orderwaarde) in rekening gebracht.

  • Afterpay
    AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150 via Afterpay.

    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

    U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    Voor deze betaalmethode worden 0,65 euro + 2,5% (ex. b.t.w.) van de orderwaarde aan kosten in rekening gebracht.

  • Cadeaubon
    Superwinkel heeft een eigen cadeaubon, die kunt u hier bestellen. Ook accepteren wij de VVV Giftcard.

terug naar boven

Veelgestelde vragen

  • Zijn de producten origineel?
    Wij garanderen dat alle producten in onze winkel origineel zijn en afkomstig zijn van de merken zelf. Wij zijn trots op onze reputatie en de kwaliteitsproducten die wij leveren tegen een uitstekende prijs.

  • Waarom zijn de producten zo goedkoop?
    Door het inkoopvolume en de lage operationele kosten als webwinkel zijn wij in staat u de producten aan te bieden tegen uiterst scherpe prijzen. Vanuit 1 vestiging versturen wij producten aan onze klanten in heel Nederland en België, terwijl een reguliere parfumerieketen in meerdere steden dure winkelpanden en winkelpersoneel aan moet houden.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Meer informatie over levertijd: klik hier

  • Ik wil een product toevoegen/bestelling wijzigen?
    Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: klik hier

  • Waar is mijn pakket?
    Log in op mijn account, ga naar "Bestellingen" en klik bij uw bestelling op de link "Volg uw bestelling".
    Mocht de volginformatie onduidelijk zijn, neem dan contact op met onze klantenservice: klik hier

  • Hoe kan ik een product retourneren?
    Meer informatie over retourneren / zichttermijn: klik hier

  • Kan ik ook bij jullie afhalen?
    Meer informatie over afhalen: klik hier

terug naar boven

Retourneren en zichttermijn

  • Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze herroepingstermijn van 14 dagen gaat in na ontvangst van uw bestelling. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook in een winkel doet. Is het product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Lees hier wat u kunt doen.

  • Gebruik maken van uw herroepingsrecht/retourneren
    Indien u een artikel wilt retourneren kunt u gebruik maken van het modelformulier voor herroeping dat we meegestuurd hebben met de bestelbevestiging of u kunt contact opnemen met onze klantenservice. De eenvoudigste en snelste manier is echter om gebruik te maken van de retouraanvraag in mijn account:
    1. Log in op mijn account. Klik in het menu op de knop "bestellingen" en klik op de link "start retouraanvraag" bij de bestelling die u wilt retourneren.
    2. Selecteer het artikel dat u wilt retourneren, selecteer uw reden van retour en klik op de knop "Volgende". U ontvangt vervolgens een e-mail met een retourdocument en retourinstructie.
    3. Open het retourdocument en print het uit. Als u geen printer heeft, neem dan het ordernummer en het retouradres handmatig over.
    4. Gebruik de Superwinkel doos of een blanco doos om het product zorgvuldig in te pakken
    5. Leg het artikel en het retourformulier (1) in de doos en plak het retouretiket (2) op de doos.
    6. Verzend uw retourzending (bijv. met PostNL vanaf € 6,95) en bewaar uw verzendbewijs. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.

    Indien u heeft aangegeven gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht en een artikel aan ons wilt retourneren, dan heeft u vanaf dat moment 14 dagen de tijd om het artikel aan ons te retourneren.

  • Uitgesloten van herroepingsrecht/retourneren
    U kunt parfum-, cosmetica- en haarproducten die zijn gebruikt, of waarvan de verpakking is aangebroken niet retourneren. Cosmetica- en haarproducten die niet zijn geseald, kunnen vanwege de aard van het product niet worden geretourneerd.

  • Gevolgen van het gebruik maken van uw herroepingsrecht/retourneren
    In het geval dat u alle artikelen uit uw bestelling retourneert, zullen wij het complete orderbedrag inclusief de betaalde verzendkosten voor het heenzenden aan u terugbetalen. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Als u een deel van uw bestelling retourneert, zullen wij alleen het bedrag van de artikelen die u aan ons retourneert aan u terugbetalen.
    Na ontvangst en beoordeling van uw retour zullen wij het terug te betalen bedrag zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat u de herroeping bij ons kenbaar heeft gemaakt aan u terugbetalen. We zullen dit bedrag aan u terugbetalen via de betaalmethode waarmee u ook bij ons heeft betaald.

    Heeft het product zichtbare gebruikssporen, is het niet zorgvuldig verpakt, is de verpakking beschadigd of ontbreekt (een deel van) de verpakking waardoor we het product niet meer opnieuw kunnen verkopen, dan heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijgt u van ons een deelvergoeding. Deze is maximaal 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

terug naar boven

Garantie / Defecten

  • Product defect geleverd
    Is het door u bestelde product defect, beschadigd, bedorven of incompleet geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice en voeg, indien mogelijk, per e-mail een foto van het ontvangen product toe. Een defect ontvangen product mag vervolgens aan ons worden geretourneerd. Wanneer het product in originele staat met verpakking bij ons binnenkomt, ruilen we het product binnen 14 dagen na aankoop voor u om.

  • Garantievoorwaarden
    Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vindt u dit terug in de documentatie bij het product.

    Garantie geldt bij horloges uitsluitend op het uurwerk, dus niet op: glasschade, kroon- en drukknoppen, steentjes, kastschade, horlogeband, batterij en de waterdichtheid. Garantie vervalt ook wanneer er sprake is van waterschade, zelf openen van een horloge, een ongeval of bij onjuist gebruik van het horloge. De waterdichtheid van horloges kan niet worden gegarandeerd.

  • Neem in het geval van een garantie/defect contact op met onze klantenservice.

terug naar boven

Recyclen

  • Oude elektrische apparaten kunnen altijd worden ingeleverd. De dichtstbijzijnde inleverpunten voor oude elektrische apparaten en energiezuinige lampen kunt u gemakkelijk vinden via de WecycleZoeker.

  • Vind een inleverpunt bij u in de buurt: klik hier.

  • Bij aanschaf van een nieuw elektrisch apparaat kunt u het oude apparaat ook aan ons retourneren. Voor deze service worden geen kosten in rekening gebracht. Bij uw bestelling vragen we u of u gebruik wilt maken van deze service.

  • Voordat u uw oude apparaat aan ons retourneert, dient u wel een het één en ander in acht te nemen.

  • Zorg ervoor dat:
    • het artikel in een stevige verpakking met passende afmetingen zit of anders in een afgesloten zak die niet kan scheuren;
    • het apparaat leeg en schoon is (vrijgemaakt van vloeistoffen en vetten);
    • eventuele losse onderdelen goed zijn vastgezet en dat het geheel goed verpakt is, zodat ze tijdens het transport geen schade kunnen toebrengen aan andere artikelen;
    • het pakket niet groter is dan 175cm × 78cm × 58cm en niet zwaarder is dan 30kg;

  • De inname van het oude apparaat is definitief. De opgehaalde apparaten worden op een milieuvriendelijke manier en volgens wettelijke regels verwerkt.

terug naar boven

Klachten

  • Mocht u vragen, opmerkingen of klachten hebben over onze dienstverlening en of producten dan kunt contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer: 040-2883548 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of middels een e-mail naar klantenservice@superwinkel.nl. We zullen uw e-mail doorgaans binnen 1 werkdag doch uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. Onze medewerkers helpen u graag verder om te komen tot een passende oplossing.

    U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, ordernummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens naar:

    Superwinkel B.V.
    Luchthavenweg 81 0.39
    5657 EA Eindhoven

    Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van ontvangst.

    Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u de klacht na 4 weken in behandeling laten nemen door de geschillencommissie (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Zie hiervoor artikel 17 van onze algemene voorwaarden.

terug naar boven

Privacy

  • Dit is een website van Superwinkel B.V.

    Ons bedrijfsadres is Luchthavenweg 81 0.39 5657EA Eindhoven
    Ons postadres is Luchthavenweg 81 0.39 5657EA Eindhoven
    Ons inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 58421815
    Ons B.T.W.-nummer is NL8530.33.298.B01
    Graag informeren wij u hier over hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens. Dit kunnen gegevens zijn die wij van u ontvangen, maar ook door ons verzamelde gegevens. Mocht u naar aanleiding van het onderstaande nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

    Veilige communicatie
    Alle gegevens die u met ons communiceert worden verstuurd over een beveiligde verbinding met onze website. Deze beveiligde SSL verbinding maakt gebruikt van moderne cryptografie, zodat andere mensen niet bij deze gegevens kunnen komen.

    Personalisatie
    We gebruiken uw gegevens om uw winkelervaring persoonlijker te maken. Zo kunnen we op basis van uw interesses het winkelaanbod beter afstemmen op uw wensen en u aanbiedingen doen die voor u interessant zijn. We gebruiken daarvoor bijvoorbeeld informatie van eerdere bestellingen, cookies en uw IP-adres.


    Wat doen we nog meer met uw gegegevens?
    We gebruiken uw gegevens voor verschillende doeleinden. Hieronder vindt u een overzicht van de doelen en wat we daarbij met uw gegevens doen:

    Bestellen
    Om uw bestelling naar u te kunnen verzenden hebben we uiteraard uw naam en adresgegevens nodig. Uw betaalgegevens worden in een beveilgde betaalomgeving gebruikt om uw bestelling te betalen. We gebruiken uw bankrekeningnummer alleen als u geld van ons terug krijgt. Het e-mailadres gebruiken we voor alle communicatie betreffende uw bestelling en het telefoonnummer om eventueel snel contact met u op te kunnen nemen over uw bestelling. We geven de gegevens aangaande de bestelling ook aan anderen als dat nodig is voor de bestelling, bijvoorbeeld aan de bezorgdiensten of aan ons distributiecentrum.

    Klantenservice
    Indien u contact opneemt met onze klantservice slaan we notities op bij uw bestelling. Hierdoor kunnen we u snel verder helpen, mocht u nog een keer contact opnemen.

    Mijn account
    In mijn account slaan we uw factuur- en afleveradres, e-mailadres, telefoonnummer, inloggegevens en verdere opgegeven informatie en interesses op. Hierdoor hoeft u niet iedere keer bij het bestellen deze gegevens opnieuw in te voeren. Ook bewaren we de gegevens van uw eerdere bestellingen om u sneller te kunnen helpen.

    Nieuwsbrieven
    U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Zo blijft u op de hoogte van de laatste aanbiedingen, kortingsacties en nieuws. Een nieuwsbrief kan ook persoonlijk zijn. Hierbij doen we op basis van uw eerdere bestellingen en uw bezoek aan onze website aanbiedingen die voor u interessant kunnen zijn. Ontvangt u liever geen nieuwsbrief meer? Klik dan op de link "Uitschrijven" onderaan de nieuwsbrief of schrijf u uit op de volgende pagina: uitschrijven nieuwsbrief.

    Reviews
    Met een review helpt u andere klanten in het maken van hun keuze. We slaan op welke reviews u schrijft en geven ook uw naam weer bij de review.

    Verbeteren
    Om onze webwinkel en service verder te verbeteren benaderen we je soms voor een vrijblijvend klant- of marktonderzoek. Het is mogelijk dat een derde dit onderzoek uitvoert. Deze hanteert dan dezelfde privacy regels als dat wij doen.

    Acties/prijsvragen
    Als we een actie of prijsvraag organiseren dan hebben we daarvoor uw naam, adres en e-mailadres nodig. Hiermee kunnen we de prijswinnaar(s) bekendmaken en de actie uitvoeren.

    Achteraf betalen
    Indien u kiest voor achteraf betalen via Afterpay dan voert Afterpay ter goedkeuring van uw verzoek een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.

    Fraudepreventie
    Indien wij het vermoeden hebben dat er gefraudeerd wordt, dan gebruiken we de klantgegevens om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Als het moet, dan dragen we deze gegevens ook over aan overheidsinstanties.


    Wat doen we niet met uw gegegevens?
    We geven uw persoonlijke gegevens niet door aan derden voor commerciële doeleinden. Ook gebruiken we uw gegevens nooit om aan u andere prijzen te tonen dan aan andere klanten.


    Uw gegegevens aanpassen of verwijderen
    Wilt u uw persoonlijke gegevens inkijken, wijzigen of verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice of wijzig uw gegevens zelf in mijn account.


    Cookies
    Een cookie is een klein (tijdelijk) tekstbestand op uw pc waarin informatie verzameld wordt die nodig is voor het juist functioneren van de website. Cookies van Superwinkel.nl zijn veilig voor uw pc, telefoon of tablet. We gebruiken cookies voor:
    • het bewaren van artikelen in uw winkelwagentje;
    • het inloggen en ophalen van uw gegevens zodat u deze niet iedere keer opnieuw hoeft in te voeren;
    • het testen van verbeteringen aan de website;
    • de acceptiemelding van cookies op onze website;
    • het geven van inzicht hoe u onze site gebruikt (Google Analytics);
    • het mogelijk maken van persoonlijk advies van eerdere gekochte en/of bekeken artikelen;
    • het opslaan via welke partnersite u onze website bezoekt;
    • het bekijken van video;
    • als u producten wilt delen of liken via social media zoals Facebook, Twitter en Google.

    De meeste cookies van Superwinkel.nl verdwijnen zodra u de browser sluit. Sommige cookies blijven enkele dagen tot enkele jaren staan. U kunt cookies op ieder gewenst moment zelf verwijderen via de browser. Ook is het mogelijk via uw browser cookies volledig uit te schakelen. Zonder cookies werkt de website van Superwinkel.nl echter niet optimaal.

    Als u vindt dat onze website niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, neem dan contact op met:

    Superwinkel B.V.
    Luchthavenweg 81 0.39
    5657 EA Eindhoven
    E-mail: klantenservice@superwinkel.nl
    Tel: 040-2883548

terug naar boven

Contact opnemen

  • Helpdesk
    Heeft u een vraag over uw bestelling of over onze producten?

  • Bellen
    Wij staan u graag telefonisch te woord. U kunt op maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur bellen naar telefoonnummer 040-2883548

  • Postadres
    Superwinkel B.V.
    Luchthavenweg 81 0.39
    5657 EA Eindhoven

    KvK: 58421815
    BTW: NL8530.33.298.B01

  • E-Mail
    klantenservice@superwinkel.nl

terug naar boven



Wij gebruiken cookies Melding sluiten